Vad skulle jag göra utan dig?

Tisdag. Som vanligt önskar man att det vore Fredag. Härligt att man längtar livet ur sig jämt..
Situationen på jobbet håller litegrann på att ta kål på mitt psyke.. Jag tror bara att det är en tidsfråga innan jag spricker!
Får tacka min Kusse för att hon står ut med att höra mitt malande om jobbet.. Vad skulle jag ta mig till utan dig? <3

Kollade igenom Lillebrors bilder från Usa, som han lagt upp på FB.. GUD vad jag saknar den resan nu när man sitter där & tittar tillbaka.. vilket underbart vackert minne det är.
Bara för j*vla taskigt att han taggat mig på sjukt många bilder där jag rent ut sagt ser ut som f*n.. så gör man bara inte!
Men jag får faktiskt ta & tacka min Lillebror.. inte för det med fb då, men för att jag har sett att han har försvarat mig lite här i bloggvärlden.. Det tyckert jag är kärt :)

Jag vet man ska inte hoppa på folk över nätet ( & inte annars heller.. ), men man får även tåla att ta kritiken om man ställer en fråga.. Speciellt om man är en människa som själv hoppar på folk i vart & vartannat inlägg.
Det enda man kan hoppas på är att människan inte är seriös, att hon faktiskt inte är sådär vidrig i verkligheten.

Sitter just nu & väntar på att Kusse ska ringa. Så himla skönt med våra dagliga samtal.. Har en del mer att gå igenom med henne.. Återigen, vad skulle jag ta mig till utan henne? <3


Nu ringer hon!

Kommentarer
Postat av: Celina

Sv; Jo men det känns ju faktiskt så... inte som att hon är särskilt ödmjuk mot andra direkt... ;)

2009-09-08 @ 22:37:24
URL: http://schlaijna.blogg.se/
Postat av: Björn

Hahaha, verkar som att vi har fått en ny sekt att prata om i familjen...Gud, kan nog inte vänta tills familjemiddagarna i slutet på oktober...Dubbla sekter att gå igenom...

2009-09-09 @ 04:17:15
URL: http://botteinamerika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0