After Work with the girls.

Idag skiner solen. Jag borde städa, men vem vill göra det när solen väl är framme? Så, ist hade jag tänkt prova att sätta mig på min balkong, om där nu är tillräckligt varmt vill säga.. & viktigast av allt, om duvj*vlarna håller sig borta. Fyför vilka rysliga varelser det är alltså.

I em ska jag bege mig ut på äventyr. Då ska jag ta mig till Skäralid(?) för promenad & grill med mina bästa C&B. Där ska visst vara underbart fint, så det ser man fram emot. Bäst att köra i tid, jag är ju nämligen helt klart fenomenal på att köra vilse. & hur ofta kör man till Röstånga liksom? Galet.
Men, det blir nog fint när jag väl är där.

Igår var det en mkt trevlig kväll. Efter jobb stressade jag hem & gjorde vid mig, inte för mkt & slängde inte på mig alltför fina kläder. Man får nämligen absolut inte vara för fin när man ska på AFTER WÖRK. Kusse är hård när hon sätter regler hon, jag plattade för guds skull inte ens håret.
När jag var klar kom min kära Lillebror & hämtade mig. Mot Hbg & vi var nästan lite ovänner innan vi hittade hus nr 31, men ner för backen & sen var man där. Vilken lya kvinnan skaffat sig, superfin & med bästa läget. Jag blev allt lite Nour ( man får inte skriva fula ord på bloggen.. ) & avis..
Efter ett glas vin & lite tjatter tog vi några steg & wips så var vi nere i stan. Yrade runt lite innan vi till slut hamnade på Cantina, enda stället med lediga platser. Man kan inte leta runt för mkt när man har en sjukling & en kissig människa med sig i sällskapet.
Maten var god, mexican & en loka citrus for me ( Guud så vuxert! ). Stället kunde varit mysigare. var allt lite "övervåningen på Tages-känsla".
Där satt vi sen & bara tog det lugnt. Käkade & snackade. Kl 22 var vi alla trötta tjejer, ( GOD we're old ) så då traskade Maria hem & vår skjuts kom & hämtade oss.
TACK för en trevlig kväll tjejer, får göras om.

Nu ska jag sluta knappa här. Time to hit the balcony! Eller, iaf försöka.


Njut nu av det fina vädret folket. Det tänker jag göra.



Någon mer än jag som längtar till sommaren?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0