Ekorrar är not my THANG.

Dagen idag har varit väldigt lugn. Bortsett från middag hos familjen & rundan i stan så har jag bara varit hemma & tagit det lugnt. Himla skönt måste jag säga. Det är faktiskt som en Söndag idag.
Just nu sitter jag & pratar med Maria "The stuvade Makaron ;)" på msn, det är skönt att man åtminstonde kan hålla kontakten därigenom.
Hon är trots allt min allra första bästa vän. Herregud så mkt skit man hittat på tillsammans med henne. Haha.

Minnen, det är allt underbart att ha dom.

Dessa lediga dagar har varit himla fina. Har sett till att sysselsätta mig bra tycker jag.
Min Lördagkväll nere hos C&B slutade med att vi hamnade hos F & sist men inte minst, på Tages. Men, jag har faktiskt ingen ångest över det denna gången. Det var skoj, enbart skoj, galet skoj. Sådär skoj som det bara kan bli med C. Jisses vad vi spårade, & jag älskar om folk tror att vi är seriösa. Dansade som idioter & det är fint att veta att man fortf "har det" så att säga ;). Nuförtiden tackar jag dock nej till drinkar. Även från små Göteborgska lammkött.
"-Är din kompis singel?
-För ekorren är jag alltid singel".
Naaaw. Haha. Det är allt gulle att den där vakten gillar mig. Men jag är inte så het på just ekorrar.  Men jag ska åtminstonde vara snäll mot honom. Alltid bra att vara kändis med en vakt. Sooo Stureplan liksom.
C fattar inte varför jag inte diggar honom. Meh, jag är ju kräsen..

"-F, drick en liter". Ohyes. Vi älskar "Jag har aldrig". Det är barnsligt, men skoj.

Skoj när folk kör värsta showen & jag tar kredd för det. Eller tar, jag får. Jag antar att dom diggade mina nya skor..
Men ärligt talat, man lockar inte med fingret.. hur mkt man än diggar mina moves. Tur att jag & C räddar varandra jämt. Drog innan dom där läskigt lugna låtarna kom, vem gill genomlida det liksom?

Träffade en gift man på vägen hem. Han bjöd mig på sin mat. Mkt snäll man. Det var ju min bästa C´s B.

Ja, det var lite om Lördagen det. Hoppla. Kändes nästan som att man var 18 ett tag igen. Men så får det vara ibland.


"-Hann man inte träffa dig igen heller". Nä. Men så blir det. Det kallas prioritering. Jaja. Jag är inte den som är den. Nu har jag iaf dig på säkert vatten..


Nej nu ska jag avsluta mitt svammel. Dags att fixa grönsaker & dipp for myself.



Allra käraste systrar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0