En höstpromenad..

Söndag. Idag tänker jag inte ha ngn ångest. Solen skiner & även denna dagen ska bli en bra dag. Det har jag bestämt.

Gårdagen var himla mysig. Jag klarade att ta mig till & från Skäralid utan en enda felkörning, bra där. Väl där blev det grillning & som alltid skitsnack. & GUD vad gott det var med grillat, I Love it! Åt tills man vart proppmätt. Därefter blev det en liten promenad i den vackra omgivningen. För där var allt himla fint. Skogens sus & porlande vatten är otroligt avslappnande. Så drack man även källvatten, vad otroligt uppfriskande det var. Rent & fint vatten, mitt ute i naturen. Alltså, vilken Skogsmulle man låter som. Men det var verkligen så fint där. Skönt att man kan uppskatta även sånt nuförtiden, inte alltid bara känna ett behov att att festa så fort helgen nalkas..
Promenaden blev dock inte så lång, vädret var nämligen inte det bästa. Hade man inte vetat att det var April så kunde man likväl trott att det var November, inte en endaste grön knopp.
Efter vår promenad gick vi in i husvagnen & värmde oss med kaffe & daimtårta, satt fint.
Därefter körde jag hem.

Nu ska jag hoppa in i duschen, sen får vi se vad denna dag har att erbjuda.


Bjuder på en bild från igår.


Jag & Caroline, April sa vi?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0