I'm in pain.

Vad tusan skrev jag om den 5/4? Det måste jag kolla.. Oj vad antalet läsare steg då nämligen.

Onsdag. Jag har ont i nacken idag. Putte mig. Jobbat, as usual. När jag kom hem såg jag att jag fått en avi från posten, det är alltid lycka! I detta paket låg inte mindre än 2 dvd-boxar & så älskade New Moon. Ohyes jag är en Twilight-nerd trots min höga ålder. Såå om inget spec händer i helgen så är min helg räddad i vilket fall som. Fast såklart hoppas jag på sol & skojiga äventyr före att bädda ner mig i soffan.
Har även städat min toa, duktigt av mig. In pain som jag är.

Imorgon ska jag bjuda Lillebror & min kära Pappa på våfflor. Ordentliga våfflor. Är inte jag en doll så säg? Sen är det plötsligt Fredag, ljuvligt. Hur kan man längta så mkt efter en veckodag, varenda vecka?


Nej nu ska jag ta & avrunda här. Sen blir det soffläge för mig & min stackars nacke.


Sofia, Kusse, Jag & Marre på Zakynthos.
Visst kan man sakna den tiden ibland? Sol, bad & fest.
Those were the days my friend.


Kommentarer
Postat av: Jenlen

Åh va roligt att vara utomlands med sina vänner,jag ska iväg med mina i sommar en vecka till grekland aldrig vart i grekland så ska bli superkul.



MMm känns som jag vart sjuk mkt senaste tiden så kände att jag inte kunde med att vara hemma men som tur är mådde bättre idag så gick nu ska jag snart gå & lägga mig.Hoppas du haft en bra dag! Har du jobbat? Kram

2010-04-07 @ 20:41:44
URL: http://jenlen.blogg.se/
Postat av: ????

landskronas snyggaste tjej i gult!!

2010-04-24 @ 23:00:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0