Lonely hearts, beats, slowly.

Lååångfredag. Som vanligt när man är ledig lyser solen med sin frånvaro. Har nyss tryckt i mig en skål med jordgubbar, kiwi, nötter & lite vaniljsocker på det. Barnsligt gott. Nu är jag tvärmätt. Det är ungefär samma sak som proppmätt.

Var uppe på Netto & belönade mig själv med ett fotbad innan. Älska billighetsNetto! Men, jag skulle iofs städa innan jag köpte det. Hmm, ja jag skurade iaf dass. & resten hade jag tänkt fortsätta med nu när jag låtit maten landa lite. Det är väl enda fördelen med att solen inte lyser, man har inte mkt annat att göra än att städa. Men SHIT vad deppig jag låter då.

Men ibland värker det faktiskt något fruktansvärt i de där lilla hjärtat.
Ensamma hjärtat.
Kom & rädda mig.
Säg att jag betyder allt.
Låt mig somna i din famn medans du stryker tårar från min kind.


Nej, jag ska inte deppa ihop totalt här. Ikväll ska jag faktiskt ha kvalitétstid med Kusse ( det är det nya.. ). En middag på Oasen har vi planerat. Ska väl inte vara några svårigheter när man bara är 2 pers. Dom flesta är väl ändå hemma & sörjer att den där lille Jesus hängde & plågades på korset idag?
Kan hur som helst vara fint att umgås bara vi två. Inte varje dag vi gör det.
Hon är fin hon, Kusselove <3.

Vissa människor lyssnar,
andra människor lyssnar med hjärtat.
Som hon.



Nej, dags att skärpa sig & städa nu.. svinstia!



På tal om svinstia. Här spelar jag & Kusse Kasta gris.. HÖHÖHÖ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0