Off we go.

Sådärja. Här sitter jag iförd ett blommigt litet fordral ( stavas det så? h*lvete vad jag tappar det alltså! ). Detta matchar jag med ett par lackleggins & senare även mina converse, så himla modebloggigt av mig liksom. Jag känner mig j*vligt kool & redo för Hbg. Vem vet vart kvällen slutar liksom? 9/10 ggr har mina kvällar i Hbg slutat med galenskap. Ibland alldeles för mkt galenskap, kanske. Men hey, jag var ung. Då gjorde man så ( vi kan ju iaf låtsats att värsta spårningen hände då.. ).
Fast jag tror faktiskt att det kommer att bli lugnt. Käk & lite vin. Duger fint det. Känns inte som att Långfredagen är vääärsta partydagen liksom.

Kvällens höjdpunkt är iaf, utan tvekan.. att Kusse ska åka BUSS. Fattar ni, hon på en buss. Haha. Det är ju lätt årets händelse!

Nä nu ska jag nog göra allt det där innan man beger sig iväg. Kissar, fixar, byter om.. ja ni vet.


Ha en fin Långfredag alles! & glöm inte att tänka på den stackars lille Jesus.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0