På väg mot mitt livs resa.

Lördag. Sitter här & väntar på att Mami ska ringa. Då ska vi åka & kika på en matta till mig. Sen hade jag även tänkt spana efter ett par vårskor & lite nagellack. Hoppas mest på skorna då va..
Ikväll blir det kusseträff hos Mia, det ska allt bli skoj. Vi är inte en stor kusinskara, men vi är den bästa! <3.

Igår träffade jag Spättan & käkade pizza. Det var trevligt, spec eftersom det var såå längesedan vi träffades sist. Vi pratade lite om det där, hur vi brukade hänga ett helt gäng var & varannan helg, nu träffar man ingen. Jag antar att vi alla blivit vuxna & köpt oss ett liv. Eller? Ibland saknar man allt den tiden..

Ngt annat, eller ngn ska man väl säga, som jag saknar är min Mazarin. It sucks att ha en så fin människa på andra sidan jordklotet. När jag behöver henne här menar jag. Nej, vi träffades inte så ofta när hon var här, men hon fanns alltid bara ett samtal bort.
Hon är en själsfrände som jag behöver i mitt liv.

Nej nu ska jag snoka runt lite bland bloggar i väntan på Mami.



Jag & Papi på tåget på väg mot vårt livs resa. Can't say it enough.. VILKEN resa det var & SOM jag saknar det.
Min familj har gett mig minnen som ingen annan kan ge mig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0