Seglaren i vårt hjärta.

Lördag. Solen kikar fram mellan molnen då & då. Detta firade jag & Kusse med att cykla ner på Seglaren & dricka Ramlösa & läsk. Det var minsann riktigt ljuvligt när solen väl behagade lysa på oss. Seglaren är faktiskt ett ställe man borde besöka oftare när det är fint väder. Har faktiskt stans bästa läge, mjaa.. bortsett från Strand kanske? Eller nej, Seglaren är faktiskt bättre. PARENTS watch out! Nu har jag & Kusse tagit över hörnan. Ohyes! Vi matchade till och med i våra Converse & seglartröjor. Så himla Segliga liksom!
Men, till sist gick solen mest i moln & då blev det ganska så kyligt. Vi gav upp & cyklade inom CG. Detta eviga handlande alltså, tar det aldrig slut?

Nu sitter jag här, at home. Hungrig. Hade tänkt trycka i mig en banan & titta färdigt på GA. Lajter bjuder jag bror på middag, hur gullig är inte jag? Borde typ få ett pris för bästa Sis eller ngt..
Kvällen avslutas med att jag, cykeln & en flarra vin beger oss ner till C&B. Det gillar vi.
Så, det kommer att bli en bra Lördag detta.


Nu; dags för lite soffläge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0