Utkast: April 11, 2010

Sådärja. Nu har jag fått lite mat i magen & är återigen vän med min Mamma. Eller ja, vi var väl aldrig ovänner direkt. Mest jag som var arg på henne. Jag blir som ett tjurigt litet barn när jag är hungrig. Mamma hade varit i stan & cyklade upp om & hälsade på mig på vägen hem. Då åt jag en tallrik yoghurt & förlät henne för att hon hade ignorerat mig. Sen lovade hon mig att vi skulle åka & titta på en matta nästa helg, då blev jag ännu lite gladare. Kan man bli gladare, eller heter det mer glad? Whatever. Jag älskar min Mamma för att hon förstod att jag blivit irriterad på henne eftersom jag var hungrig. Hon är så söt också, erbjöd sig till och med att laga helt annan mat till mig & på en helt annan tid än dom skulle äta. Allra käraste Mamma.
VAD skulle man göra utan sina föräldrar? Dom som alltid finns där för en, hur odrägligt man än beter sig..

Nu är det iaf bestämt att jag & Kusse ska hitta på ngt. Sitter & väntar på att hon ska platta färdigt, sen får vi se vart de bär av. Jag hoppas på CS då jag känner att jag visst har lite pengar som brinner. & vad är väl bättre bot på ångest än shopping? Kanske lyckas jag shoppa bort min olycka?


Världen är en grå & smutsig plats ibland. Precis som mina tankar & känslor är idag.

Kommentarer
Postat av: Jenlen

Håller med va skulle man göra utan sina föräldrar,ja bor i samma trappuppgång som dom dom bor längst ned ja på 3:e vän perfekt! :) fast andra kanske tycker ja ska flytta lite längre ifrån dom..idag bjuder söndagen på en underbar dag med massa sol och blå himmel skönt.allt härligt med shopping håller med..kram

2010-04-11 @ 15:08:00
URL: http://jenlen.blogg.se/
Postat av: Camme

Amen Lotta! Grått är tråkigt, om några timmar stiger solen opp. Då är det gult och fint. Eller hur :)

2010-04-12 @ 03:31:46
URL: http://cammeee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0