Det doftar höst.

O M G vissa saker tycks jag visst ha glömt bort under min semester.. Hmm. Jag tror bestämt att det på riktigt är dags för mig att byta blogg. Måste bara klura ut ett fyndigt namn. Svårast av allt; klura ut ett som inte redan är upptaget. Men jag ska fundera, så här kan man ju inte ha det..

Denna Tisdag har jag spenderat en stor del utav dagen ute på balkongen. Där satt jag i min solstol & läste & lät solens sista (?) strålar värma min hud. Otroligt fint. Lite senare kom min Mamma på besök, därefter körde vi upp & handlade lite & sen hamnade jag hemma hos Familjen. Fick mat & sen hamnade jag i soffan där. Genomled ett helt avsnitt utav Allsång på Skansen, det är nog första ggn i hela mitt liv. Så har man gjort det med.

Tanken var att jag skulle baka muffins idag. Men jag tror att jag tar & skjuter på det till imorgon. Tänkte bara ta & diska undan lite, sen ska jag nog göra mig en kopp the & bänka mig framför teven.
Usch, så rysligt 'höstigt' det lät. Men det är så det är.

Luften andas höst nu
och jag vill andas den med dig.

Fick höra en sak idag. En sak som gjorde mig lite så där glad. Jag ska inte ha för stora förhoppningar nu. Men lite får man väl hoppas, & önska.
Så det där ska jag ta tag i så fort jag kan.
Det hade verkligen varit såå underbart skönt..

Imorron ska jag på fikadejt med Mazarin, in Malmoe. Mys. Vi är urfattiga båda två. Men vad gör det? Bara vi får vår fika & vårt talk.


Nä, dags att ta tag i diskberget.

Ingen bild idag, sparar allt sånt till den nya bloggen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0