Long time, no see.

Hej bloggen!

Nu har jag svikit dig igen. Ärligt talat så vet jag inte riktigt vad jag ska göra med dig. Ska jag avsluta dig & starta en ny? Ska jag avsluta dig utan att starta en ny? Eller ska jag helt enkelt fortsätta här? Jag vet iaf säkert att jag aldrig mer ska radera en blogg. Det bor för många minnen där.

Korfu-resan var lovely. Precis som vi väntat oss & ville ha det. Sol, bad, god mat & skön avkoppling. Läste ut 4 böcker. Nu får jag ta det lite lugnt på den fronten. Folk kan ju tro att man är beroende.

Nu njuter jag av min sista semestervecka. Ångest på den. Men, jag ska försöka att inte tänka så. Ångesten kan f*n gå & gömma sig i en garderob eller ngt.
Dagen idag har jag spenderat åt att ( säger man så? ) tvätta, nostalgitrippat med Kusse i form utav att vi kollade på gamla semesterfilmer. Såå himla roligt att se dom. Vilka så uppmärksamhets-monster vi var. Fina minnen.
Därefter kom Hoochie på besök & vi satt i min soffa & pratade lite skit. Mys.
Kom återigen på vilken fin människa hon är, så jag passade på att bjuda hem henne & hennes lika fina man till mig på Fredag. Dinner it is.
Annars har jag mest segat runder här hemma. Lagt in en beställning på H&M. Lite fint från Home. Känner att det behöver piffas upp lite nu inför hösten. Nu hoppas jag bara at det kommer snart & att det blir precis så fint som jag har tänkt mig.

Nej, nu ska jag ta & avrunda detta inlägg.

Slänger upp en bild gör jag oxå, om nu ngn skulle vara intresserad av det..



Jag & min fina fina Kusse <3

Kommentarer
Postat av: Per

Absolutely gorgeous!

2010-08-10 @ 18:56:52
Postat av: mazarin

hahahahaah jag dööööör! :) nu förstår jag vad du menar ;)

2010-08-11 @ 19:24:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0