Träffat värsta kändisen!

Alla fina namn jag kommer på är redan upptagna. Suck & stön så drygt.


Dagen idag har varit en fin dag. Efter lite förseningar p g a regn & sena bussar så lyckades jag hamna i Malmö en timme senare än planerat. Väl där mötte Mazarin upp mig & vi gick & satte oss på vårt favvohak; Espresso House. Chai & muffin. Fint. Där satt vi sen & snackade vårt skit, som vi alltid gör. Efter en bra stund där lyfte vi på våra rumpor, fällde upp våra pararplyn & gick ut & fönstershoppade lite. Sånt man får roa sig med när man är en fattig lus.
Tills sist avslutade vi dagen med att gå & sätta oss & glo på folk & fortsätta snacka skit inne på Centralen. Fin underhållning.
JUST DET! Vi såg för tusan en kändis idag.. BJÖRN GUSTAFSON! Mazarin var diskret & väste till mig när hon fått syn på honom.. sen skrek hon om att han var såå sliten. Haha. Gotta' love that woman! Själv tyckte jag han var såå söööt där han stod inne på Pressbyrån & såg lite lagom förvirrad ut.
Vi lät iaf honom vara ifred, känns inte som att man som snart 27-åring ber en sån liten pojkspoling om autograf eller fanbild. Nope, we stayed cool!


Nu ska jag baka muffins!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0