En dag som alla andra.

Torsdag. En dag som alla andra dagar. Fast endå inte. Tog tåget hem idag. Det var fint. Kom nämligen hem när jag eg skulle slutat tack vare det, sånt gillar man. Sen jag kom hem har jag inte gjort så mkt vettigt. Diskat & druckit the & ätit havreboll( ar..). Men ja, man får göra sånt med. Bara vara. Snart hade jag dock tänkt ta & vara lite duktig. Städa badrummet & rensa i min linnelåda. Nu är det dags. Låda för låda ska rensas..

Vad mer kan jag berätta för er idag? Jo, imorgon är det Fredag. Det gillar jag. Då ska jag få fint besök av Angelicorna, samt Coffe & hans Emma. Ska krängas kinamat, ser man allt fram emot!

Försöker att ladda upp en bild här, men som vanligt så fungerar det inte. Blir såå trött på detta mobila bredbandet ibland!

 

Så det får väl vara allt för nu då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0