FRISPEL!

Herregud vad jag trött jag är på mitt mobila bredband. Det klabbar heeela tiden. Jag får frispel!

Annars? Lördag. Jag har ätit frukost samt städat lite. Borde ta & göra vid mig & gå upp till Colorama & beställa tapeter. Men, som det känns just nu så kommer jag nog att skippa det sistnämnda.. Orka gå mer än nödvändigt i denna kyla.
Senare idag ska jag på trerätters-middag, ska allt bli fint. Därefter får man se vad som händer. Party? Hemmakväll? We'll see.

Igår var en fin dag. Angelicorna, Coffe & Emma var här. Kinamat, kaffe, skitsnack & mys. Sånt gillar man. Nu har vi planerat in lite vi ska hitta på, får se hur mkt av det som blir gjort va ;)


Nej nu ska jag läsa lite bloggar. Har inte så mkt spännande att berätta för er just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0