Jag HATAR det!

Snökaos. Jag HATAR snö. Tänker inte göra värsta utlägget om hur oroad jag är över tågen imorgon. Ni förstår nog säkert.
Har iaf gjort vad jag ska här hemma. Mat, duschat, packat, vattnat blommor. Ja, allt sånt ni vet.
Det är allt lite sjukt att jag inte fick plats med alla mina saker i min resväska. Men, det skyller jag helt enkelt på alla saker som jag ska ha med till Michaela. Himla bra att ha någon att skylla på, det gillar jag.
Så nu ska jag fortsätta att intala mig själv att jag verkligen behöver allt det där jag packat ner.

Känner att jag inte kan få ihop ett vettigt inlägg idag. För mkt annat som upptar min lilla hjärna. & nej, det handlar faktiskt inte om ngn pojke, idag..

Så vi avrundar här. & så hörs vi när vi hörs helt enkelt.


Håll nu tummarna för att jag kommer iväg kids!

Kommentarer
Postat av: Jenlen

just det de va så många dagar ja, det är du allt värd! Så avis skulle också vilja åka iväg..idag skulle det komma 15 cm snö till men inte så mkt har det kommit än o hoppas innerligt att det inte kommer..

2010-02-02 @ 19:19:51
URL: http://jenlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0