Klipp klipp.

Sådärja. Nu har jag bokat frisörtid. Eg skulle jag väntat en månad till, men jag står inte ut. Får bli till att leva på vatten & bröd ist. Man måste helt enkelt vara fin i håret. Lite lustigt dock att Angelica tyckte att jag var jättefin i håret igår, det gamla trasslet? Tror det blir till att bli lite blond igen. Sådär vårigt & somrigt. Även om det känns väldigt avlägset just nu..
Vi får väl helt enkelt se hur det blir när jag sitter där i stolen. Har ju lite tid på mig att fundera. Ngn vidare klippning blir det inte. Även om jag kan tycka att jag var snygg i kort sometimes så kommer jag aldrig att göra om det. Vilken tid det har tagit för att få tillbaka mitt långa hår! & längre ska det bli.

Ytligheter, ytligheter.


& du tror att du ska få se mitt hår a' naturelle.. pyttsan säger jag ;)

Idag har jag piffat till min outfit med rosetter. I massor. På undies ( what's the point.. sorry family.. ;), i öronen, i armbandet, på väskan & sist men inte minst mitt ursöta rosa rosett diadem. Från STHLM ( fancy fancy ). 100 spänn på att Bötte kommer kalla mig Mimmi Pig eller Miss Piggy. Igår kallade Coffe mig Julnissa, bara för att jag hade rött diadem, med rosett såklart ;). Senare blev jag även kallad Lotta på Bråkmakargatan. Men det är ju bara sött :)


Nej, off I go now!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0