Leva dubbelliv.

Onsdag. Mittiveckan-dagen. Den gillar vi. Eller njaa, jag gillar ju Fredagar allra bäst. Menmen, den som längtar efter ngt gott..

Det mesta är väl som vanligt sen jag kom hem från storstaden. Lugnast så. Eller så är det helt enkelt för att det bara är så. Inget skoj alls händer.
Idag kunde det dock hänt ngt utöver det vanliga. Men det drog jag mig ur. När väckarklockan ringde orkade jag helt enkelt inte..
"-Japp för du e het & han e fet". Haha. Min A. Ibland saknar jag faktiskt henne fasligt mkt. För vissa saker förstår bara hon, hon & ingen annan.

Man ska inte leka med elden, då kan man bränna sig.

Men så är det der där med nyfikenhet. Man vill så gärna få den stillad. Sån är iaf jag..

Vissa saker du sa skrämde mig. För jag undrar hur du skulle behandla mig. Jag skulle putta undan dig..

Mkt flum idag. Tankar som bara jag förstår. Men tankar som måste ventileras.

"-Man kan ju alltid leva ett dubbelliv". Det är då jag inser. Man kan aldrig lära gamla hundar att sitta. Men jag, jag känner ingen frestelse. & det är det som är min vinst i allt. Jag skulle aldrig..
För oavsett vad vi är eller inte är, så bryr jag mig. Tycker om. Saknar.

Nej, dags att avrunda detta yra inlägg. Men här har ni det. Virrvarret i min hjärna. Såhär är det att vara jag!


I morgon hoppas jag på hemmafika med Kusse. Men först ska jag åka tåget hem, elloooor..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0