700 kr fattigare, härligt att vara vuxen!

Så har äntligen en liten bit utav ångesten blivit till en mindre skugga över bröstkorgen. Ibland krävs det inte mkt.
Men, hur som helst så är det trots allt Söndag..

Dagen idag har varit lugn & fin. Jag har legat sådär alldeles precis på bristningsgränsen. Ett litet ord för mkt eller lite & både jag & mina tårar hade ramlat överbord.
Nu är det bättre. Inte bra, men bättre.

Mitt & Mammas Ica Maxi besök resluterade i att jag blev 700 kr fattigare.. häärligt! Det är allt fint att vara vuxen & rå om sig själv..
Menmen, man fick iaf hem det man behövde ( & mer därtill.. ? ).

Nu hade jag tänkt avsluta denna dag med att sminka av mig & hoppa i pyamasen. Sen blir det sängen & dvd. Mys. Ensamt. Men mys.


Så då säger jag godnatt. & så hoppas jag på att vakna till en bättre morgondag. Vilket säkert är en stor risk med tanke på att det är Måndag & redan 2 sjuka på jobb..
Asch.. det får man ta imorron.
Godnatt nu.


& tack min fina Mazarin för att du bryr dig. I miss you! <3

Kommentarer
Postat av: irma

fin blogg!

jag är medlem på gratis fashion, och håller på att försöka att få poäng till en ipod ♥

skulle du vilja hjälpa mig med det?

det ända du behöver göra är att registrera dig här: http://gratis-fashion.se/inviter-ven.php?id=67160 och sen logga in en gång. det skulle betyda såå mycket för mig ♥

2010-01-10 @ 23:00:17
URL: http://irmass.blogg.se/
Postat av: Jenlen

mm tänk va mkt pengar man äter upp :)men värt det!

Hoppas du får en bra dag på jobbet o jag hoppas veckan går fort!

jaa visst gör man kunde man som sagt aldrig tro men vilken lyx att gå o hänga med sina vänner varje dag! men skulle inte vilja plugga igen men gärna dra tillbaks tiden..

2010-01-11 @ 11:53:19
URL: http://jenlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0