A cure for me, please.

Klev ur sängen innan klockan slagit sex. Helt slut i planeten. Ringde & sjukade mig. Jo, jag är allt sjuk igen. Satans förkylning säger jag bara. Så trött på det nu. Så jag stannar hemma & kurerar mig & hoppas verkligen på att få vara frisk tills vi ska till Sthlm.
Hade tänkt somna om när jag ringt & sjukat mig, men det var stört omöjligt. Så ist tände jag mina cerisa lampor & satte mig & läste lite. Lade ut mackor, kokade kaffe & ringde min Mamma. Därefter klev jag ur sängen & satte mig framför teven & käkade frukost. En blanding av detta samt treo & nässpray fick mig att andas lite lättare. Kikade in på La-hem för att kolla upp min fond. Nu ska hallen tapetseras & sen är där blåst. Då det, när jag jobbar i princip är stört omöjligt att komma bort till La-hems kontor så bestämde jag mig för att ta tag i det idag. Virade in mig i en massa kläder & promenerade dit. Skönt att ha det fixat. Om en vecka kan jag beställa tapet and I can't wait.

Sen dess har jag fortsatt att spendera dagen i soffan. Det är väl ungefär vad jag orkar med. Tog även tag i att ringa ett samtal & boka tid till ngt jag dragit ut på skitlänge. Nu är jag livrädd & tänker givetvis det allra värsta. Som jag alltid gör. Samtidigt som jag vill ha det överstökat så fort som möjligt så håller jag ärligt talat på att kräkas bara jag tänker på det.
Ibland bara HATAR jag att vara tjej, som nu.

Nu borde jag försöka ta & bege mig in i duschen. Att man borde & att man orkar är två helt olika saker. Så vi får helt enkelt se.

Bota mig nu tack!

Avslutar inlägget med en bild på mig där jag ser aningen störd ut. US ofcourse! Vart minns jag inte..


Jag har fräknar & ser aningen galen ut. men, vem bryr sig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0