Bajs i köket.

Torsdag. Det innebär att det är Fredag imorron. Ljuvligt. Om dagen idag finns det väl inte så mkt att berätta. Jo, JUSTE.. idag torkade jag bajs.. i ett KÖK. Gotta' love my job liksom. Det var ju knappt så att man spydde. Det var nog det mest händelserika denna dagen.

Imorron ska jag fira att det är helg med att dricka vin med Caroline. Vi gör det en Fredag då & då. Mkt trevligt I must say. Jag & C har alltid en massa att prata om. Speciellt skoj är det att snurra in på gamla minnen. Jisses vad skoj vi har haft genom åren. Så det blir nog allt en bra Fredag det. Ska bara se till att överleva jobb först.

För övrigt ska jag nu bara jobba 7 dagar till. Sen är det ESTOCHOLMO som gäller. Gud vad jag längtar. Hoppas bara att lilla Michaela känner igen en lite, eller iaf bestämmer sig för att gilla en :)

Hade tänkt lägga upp en bild. Men får se hur det går med det va. Mitt mobila bredband & blogg tycks inte kunna samarbeta fullt ut på den biten. TRÖTTSAMT!


Kommentarer
Postat av: Jenlen

va tiden går fort alltså bara så få dagar kvar alltså :) va kul..

Låter som du får en trevlig fredagskväll imorgon! alltid roligt att prata minnen.

2010-01-21 @ 20:58:48
URL: http://jenlen.blogg.se/
Postat av: Jenlen

va tiden går fort alltså bara så få dagar kvar alltså :) va kul..

Låter som du får en trevlig fredagskväll imorgon! alltid roligt att prata minnen.

2010-01-21 @ 20:58:55
URL: http://jenlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0