Chanser man kastat överbord.

Lite ändrade planer. Ist för middag med familjen så blir det kinamat med C&E. Därefter blir det alltså då bio. Up in the air heter visst filmen vi ska se. Aldrig hört talas om.. Men det blir nog bra det. Om jag bara kunde ta & bli av med den där klumpen i magen så skulle allt vara perfekt. Det verkar som om den där klumpen byggt ett bo i min mage. För varje dag som går läggs det på ännu mer virke..

Usch så jag flummar. Jag blir sån när jag inte är helt 100 känslomässigt. Behöver få lite bekräftelse.

Det går nog inte en dag nuförtiden då jag tänker på hur många chanser jag kastat bort. Slängt överbord & sett dom segla iväg med en klump i magen. Hur kunde det ha slutat? Varje gång har jag ångrat mig. Varje gång har det varit för sent.
& nu tänker jag.. var i livet hade jag varit om jag vågat ta steget fullt ut då? Men jag vågade aldrig. Jag var aldrig känslomässigt redo då.

Var hade jag bott
hade jag haft ett litet knyte i min famn
hade det suttit en ring på mitt finger
hade jag varit lycklig
komplett?

Man ska inte ångra saker man gjort. Men ibland kan man inte låta bli?

& tänk om jag vågat med dig första gången du frågade. Då kanske allt hade sett helt annorlunda ut nu. Kanske hade vi varit mkt längre än där vi är idag. Kanske hade vi inte varit ngt alls. Kanske hade allt varit förbi.


Alla gick vidare utom jag,
här är jag
kvar
Ser du mig?

Kommentarer
Postat av: M

Klart jag står på mig! :)

2010-01-16 @ 16:36:57
URL: http://conler.blogg.se/
Postat av: Anonym

söt blogg!

2010-01-16 @ 21:09:21
URL: http://jennicalouise.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jga är sån jag med.. flummar gärna iväg i tanken, blir till en liten boll som rullar sig större och större. Det kommer iallafall att bli bättre, och förhoppningsvis är man lite klokare sen =) Kramar

2010-01-17 @ 12:26:00
URL: http://jennicalouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0