Chaos, in my mind.

"-Ska du uppåt, å så säger du inget??". Kanske har jag mina anledningar till varför jag inte säger ngt. Det där är en risk jag helt enkelt inte vågar ta. Visst har jag lekt med tanken litegrann. Mest för att det skulle vara kul att se.. Men nej, det kan helt enkelt inte komma ngt gott ur det där. Det får vara vad det är. En kort avslutad saga.
Saken är den att man kunde träffats & haft skoj. Men jag vågar inte ta risken att det skulle stanna där. Vem vet vad man vill efter så lång tid. Det jag med säkerhet vet är att det aldrig kommer att leda till ngt vettigt. Så nej, det där är bara dumt. FATTA DET NU LOTTA!
Dessutom så finns det faktiskt ngn annan som jag ägnar mina tankar lite mer åt.
Det stavas saknad.


Äsch sluta grubbla på det nu va. Kommer inte ha tid att träffa en massa folk däruppe heller. Hade tänkt spendera all min tid dessa få dagar tillsammans med släkten. Vad töntigt det låter att säga så, men det är ju vad dom är. Släkt. En fin del utav släkten, som man träffar alldeles för sällan.

Jaja. Nog om det nu va. 4 arbetsdagar kvar tills vi åker. Det får man allt nämna.

Annars då?
"-Vill du ta tåget hem idag?". Vem f*n vill ta tåget hem? Men så löste det sig fint för mig trots allt. Kom hem i tid just tack vare det att jag fick ta tåget. Men så fick jag oxå stressa & SPRINGA i full fart inne på stationen. & Kusse.. du om ngn vet ju hur mkt jag uppskattar det.
Idag älskade jag dock Skånetrafiken för att den var sen, det var min räddning. När jag kom hem hade jag dessutom sån tur att det var ledigt i tvättstugan. Perfekt då mina gympisar var dyngsura.
Ngt som inte var lika perfekt var att jag när jag kom hem, till min stora fasa upptäckte att mitt nässpray var borta. PANIK I BYGGET! Som tur är har jag en mkt snäll Pappa som ordnade detta åt mig. Tack. Nu kan jag återigen andas.

Fick 50 kr av en tant idag. För att vi var så otroligt duktiga & snälla som kom & hjälpte henne i detta fruktansvärda väder. Sött. Som om vi hade ngt val. Men, det var allt himla kärt av tanten. Sånt gillar man ju.


Nej nu ska jag ta & fixa mina naglar. Ett evigt I-landsproblem kan jag säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0