Det är fanimej stil här!

Söndag. Ångestdagen. Men jag stoppar undan den där ångesten ett tag till. Ja, så gott det nu går..

Igår var iaf en himlans trevlig kväll. Middag på ngn Panda-restaurang på Söder. Wokat & så en friterad annanas med glass på det, ska det vräkas så ska det vräkas! Därefterblev det Up in the air, en film jag var mkt skeptisk till. Aldrig hört talas om & verkade inte vara min stil alls. MEN, jag fick snällt medge när bion var över att den faktiskt var bra. Ibland är det allt bra när ngn annan väljer åt den.
Efter bion körde vi hem till mig & drack the & bara snackade. Mys.

"-F*n Lotta, du börjar få riktig stil här hemma nu".
Jo man tackar. När jag flyttade till min etta hade jag endast ett hopplock av överblivet skit. Typ. Nu har jag lyckats byta ut en del & det börjar faktiskt bli som Coffe sa, lite stil här ;). Jag & C var överrens om att det nog bara är ett soffbord som är akut nu. Skönt när min classy friend är nöjd med mitt hem liksom ;).


Idag ska jag åka till Väla med Mamma. I DO Love my Mum sooo much! Vi ska leta efter en ny vinterjacka till mig. Min bruna Esprite är riktigt j*kla kass. Står inte ut med den mer. Så, nu får det bli en ny. Skiter i om folk säger att det är lönt eller inte. Hoppas att man hittar en bara..


En bild från USA då.. Why not?



Jaja. Denna bilden är faktiskt inte från USA om vi ska vara petnoga. Den är tagen på Kastrup. Dagen då vår resa började. Vi tyckte att det var lämpligt att fira vår kommande resa, så det gjorde vi. Ingen champagne, men gott var det!


Med denna bild avrundar jag detta inlägg. Dags för mig att ta på min pissiga vinterjacka & bege mig.


Det ger mig magont att inte få höra det där klickljudet.


Kommentarer
Postat av: M

Är allt bra idga? :D

2010-01-17 @ 13:44:38
URL: http://conler.blogg.se/
Postat av: Jenlen

va roligt att åka o shoppa med mamsen!

Jag va ute igår så mådde inte så bra imorses så låg kvar till 13 tiden sen gick vi o käka thaimat nu slappar ja bara..

killen har åkt iväg på match så ska bara ligga framför tv:n..



Hoppas du hittar någon jacka,,

2010-01-17 @ 15:25:39
URL: http://jenlen.blogg.se/
Postat av: Jenlen

okej synd då men du kom ju hem med en väska iaf :) alltid kul att komma hem med någon shoppingkasse.



Ja precis, usch va helgen går fort alltså, hatar det!

Nu ska jag bara slappa framför tv:n..gör dudå?

2010-01-17 @ 19:16:49
URL: http://jenlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0