Tjabb.

Tisdag. Man har gått & blivit förkyld igen. Härligt. Det kan man aldrig få nog av, förkylningar. Extra skönt är det förstås att tvingas springa ut & frysa r*ven av sig mer eller mindre hela dagen. I morse var det minus elva grader. Då känner man allt att man lever kan jag säga.
Jaja. Gnäll gnäll gnäll. Men det är väl så människan är. Till sommaren kommer man att gnälla för att det är alldeles för varmt.

Annars då? Not much. Väntar på att Mamma ska ringa så att jag kan få bitcha av mig lite. Man blir så trött ibland. Latarslen är vad folk är! Men, nu är det slut med det.

Imorgon ska det visst bli snökaos. Det ser man fram emot.


Nu har jag tjabbat färdigt med Mamma. Så nu tar jag även & avrundar detta fantastiskt givande inlägg.

Kommentarer
Postat av: camme

Jo men det har jag minsann. Får se om det blir ett biobesök snart då :) Krya på dig, jag är minsann på denna vinterkyla!

2010-01-27 @ 17:41:54
URL: http://cammeee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0