Finally!

Såja. Vilken slappedag jag haft idag. Hasade runt i pyamas till klockan var runt 14. Har mest suttit här på röva i soffan & latat mig hela dagen. Tryck godis, tittat på dvd, samt läst bloggar.. det är väl ungefär vad jag gjort idag. Så vettigt så! Äsch.. man behöver allt såna dagar.

Nu har jag dock piffat till mig lite. Så nu ska jag strax kliva i min ismundering & bege mig ut i det smällkalla vädret.. Fyyföööör!

JO JUSTE! Beställt från H&M har jag oxå gjort, finally. Blev allt en hyfsad summa.. men det brukar det bli. Skickar typ alltid tillbaka mer än hälften så. Dock är det lite sjukt hur mkt det blev.. jag behärskade nämligen mig en hel del! Som vanligt kommer inte allt meddetsamma.. som vanligt när det gäller H&M. Bland annat så dröjer det till i slutet av Maj innan jag får ett par tygskor. Detta upptäckte jag då beställningen var klar. Ska såklart avbeställa dom.. vem vill ha ett par tygskor då? Jag menar, då har det redan gått ngn månad då man velat ha dom. Så nej, det blir avbeställning & så får jag leta efter dom i butik ist..!
Jaja, vilka stora problem man kan ha i livet då..


Nej nu ska jag avsluta detta meningslösa inlägg. Dags att stänga ner & bege sig ut.. huu!

Kommentarer
Postat av: Jenny

skönt att komma ut lite fast jag har tyyp vart inne hela dagen också så skönt!

okej men låter trevligt när va det du skulle åka upp då?

2010-01-09 @ 17:29:13
URL: http://jenlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0