För ett år sedan.

A kiss from the past.



Jag & Carrolini pussas på tåget mot Hbg.
Det är väl sen sådär snart 3 år sedan nu.
Herregud! Vart fasen har alla år tagit vägen? Så sick hur fort tiden går.
Denna kväll skulle vi ut & svänga våra lurviga på Tivoli. Denna kväll dansade vi på baren, Carro välte ner en drink & fick skäll, jag ramlade bara ner & bröt klacken på min sko. Min kjol fastnade i mina trosor, ngt dj:n glatt informerade mig om. Haha. Detta var tider.
Det var sommar. Jag hade långt hår. Det var lycka & vi var oslagbara!


Sometimes I miss me and Carrolini soo much. Men, sen kommer jag på att hon finns ju alltid där, bara på ett annat vis nu.

/

Ja, såhär skrev jag för ett år sedan. Lite lustigt att jag skrev om Caroline även då. Men kanske inte förstås, Caroline är en stor del av mitt liv. Hon har alltid varit, & kommer alltid att vara. Ett tag sågs vi inte så mkt. Men, faktum är att sen hon & hennes B gifte sig så har vi träffats mer än någonsin. Love my Married Ones! :)

Nu ska jag cykla hem till familjen. Trött på att sitta här & glooooo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0