Hear You Me.

Fredag. Efter att ha snytit ( snötit, snutit.. ?) ut cirka ett kilo snor så känner jag mig faktiskt lite bättre nu. Det var seriöst bland det vidrigaste jag har varit med om! Nu känner jag mig endast lite lätt "vanligt förkyld". Får man allt vara nöjd med. Har lyckats städa lyan idag, inklusive garderoben. Det var minsann inte igår man gjorde det, städade garderoben alltså. Därinne rådde totalt kaos. Nu är där ordning & reda. Ja, så mkt ordning det nu kan bli en liten garderob som den. När jag tänker efter kanske det kallas klädkammare. Shit the same.

Hur som helst så har jag nu 3 stora kassar med saker att göra av med. Mamma kommer bli överlycklig när jag skyfflar hem skiten till henne. Bäddset, överkast, kuddar, filtar, väskor & kläder.. Anyone? Äh, jag brukar vara schysst & skänka det till några söta kids eller till ngn på Mammas jobb.
Känner mig i vilket fall som helst sjukt duktig. Nu har jag endast 36 väskor kvar. Innan rensningen hade jag 43 st. Min förra rensning hade jag ngt på 50 väskor. Vad säger detta er? Jo, helt rätt.. jag behöver köpa fler väskor!
He he he. Av dessa 36 väskor är där säkert minst 10 väskor som jag aldrig någonsin kommer att använda igen. Men jag kan inte göra mig av med dem heller. Dom har ett sentimentalt värde.
Får kanske erkännas att man har lite för många väskor när man hittar en väska som man inte hade den blekaste om att man hade. Fin var den minsann!

Hade snart tänkt ringa just min Mamma, ska försöka att fjäska lite för henne så att hon vill följa med mig upp till Måleributiken & tittar på tapeter. Behöver smakråd. Skulle även behöva hämta ut mitt sista paket från H&M. Får se vad man orkar med va. Något jag tänker orka med är att baka en god paj. Sjukt sugen på det.

Annars kommer jag att ha en lugn helg. Både min kropp & min ekonomi behöver det. Inte för att jag har festat så jag spytt & torkat upp mina spyor med tusenlappar. Nej, helt enkelt för att jag fortf är förkyld & mina pengar vill jag spara tills Sthlm. 5 dagar kvar nu. Sweet.

Lyssnar på Jimmy Eat World - Hear You Me. Vilken fantastisk låt. Så otroligt bra är den. Som så ofta annars förknippar jag denna låt med ett minne. Detta är ett bra minne. Ett minne från tiden då jag & A brukade åka ut till Järavallen & ta våra promenader. Frisk luft & friska tankar. Det var tider det. Ibland saknar jag oss. Men sen inser jag att saker & ting kan inte bli som det en gång var. Vi har båda förändrats.

Hear you me my friends..


Nej, time to call Mama nu. I bet she missed me!


Kommentarer
Postat av: pappa

självklart behöver varje sund kvinna minst 36 väskor, Eva har utförsäljning så passa på att förnya förrådet. 50 % rabatt, tänk så mycket pengar du sparar.

2010-01-30 @ 11:06:46
Postat av: Camme

Nämen, lotta så det är du :) Aaa.. du lär få mkt läsning hos mig. Några små avslöjanden ;) stackars dig som är förkyld, jag skänker en sån där krya-på-dig-kram här. Hoppas du får en trevlig helg trots allt

2010-01-30 @ 15:02:58
URL: http://cammeee.blogg.se/
Postat av: Jenlen

Har också vart sjuk, eller förkyld har vart hemma sen i onsdags inget kul o har nog anväbt 2 toalettrullare för att snyta mig unde dessa dagar!



ska du ickså tapetsera hemma hos dig? jag ska kika på tapet i veckan vill ha vit tapet i stora rummer har en fondvägg jag är såå trött på, så ska ha vitt i hela stora rummet!

2010-01-31 @ 14:45:35
URL: http://jenlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0