I puberteten?

Onsdag. Mer än halva veckan gjord. Sweet. Idag kom min första leverans från H&M. Nu lider jag av enorm beslutsångest. Dagens I-landsproblem for sure! Har iaf nyss bäddat rent med bäddsetet just från H&M, det blev så fint så. Så det behöll jag såklart. Resten ska jag ta med hem till Mamma & prova när jag är lite mer tillfixad än vad jag var idag. Omöjligt att se hur ett plagg sitter när man känner sig som en skabbråtta..

Ett annat I-landsproblem jag har är att jag helt plötsligt börjat att få finnar. Alltså, inte en massa nu, men ngn enstaka. Jag har aldrig haft problem med det förr.. så varför får jag det nu. är jag i puberteten eller vad händer? Himla  godissugen är jag oxå nuförtiden. Förstår det inte. & nej.. jag är inte gravid.

Annat som hänt? Inte mkt. 14 arbetsdagar kvar till Sthlm nu. COUNTDOWN.

Nej nu ska jag läsa lite bloggar innan jag ska ta tag i att fixa mina naglar. SUCK. Det får bli dagens tredje I-landsproblem.


Det är tanken som räknas, det är det allt..

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag är sån som kan få någon plita då o då men nu för ett tagsen fick jag några hatar det, jag är sån som måste klämma hela tiden också man ska ju inte det men kan inte låta bli..men håller på att försvinna nu som tur är! va beställde du för bäddset på hm föresten?

hAR DU

2010-01-13 @ 20:01:56
Postat av: JENNY

jag skickade för snabbt.har du en i.phone föresten? mm jag testade o jäklar vilken tid det tog att skicka sms jag som annars kan blunda o skicka liksom.får se vill ändå ha en med surf o de är väll den enda som har det eller? jag är så dålig på sånt!

2010-01-13 @ 20:03:11
URL: http://jenlen.blogg.se/
Postat av: JENNY

jag skickade för snabbt.har du en i.phone föresten? mm jag testade o jäklar vilken tid det tog att skicka sms jag som annars kan blunda o skicka liksom.får se vill ändå ha en med surf o de är väll den enda som har det eller? jag är så dålig på sånt!

2010-01-13 @ 20:03:16
URL: http://jenlen.blogg.se/
Postat av: Madicken

Allt braa?

Ha en bra dag ;)

2010-01-14 @ 09:35:11
URL: http://conler.blogg.se/
Postat av: Jenlen

mm känner att jag har fått någon liten grej i ansiktet igen hatar det usch ja pillar alltid :/



åhh den med rosor vill jag med ha, tänkte skaffat det men gjorde inte det men får ta det nästa gång :)

älskar rosa & rosor.



Hoppas du haft en bra dag!

2010-01-14 @ 20:33:41
URL: http://jenlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0