Låt min bröstkorg spricka i bitar.

Söndag. Ångesten bor återigen i mig. Idag på mer än ett vis. Men, jag väljer att lämna den inom mig. Den får ligga där & trycka tills bröstkorgen går sönder.

Idag ska jag hem till familjen för Söndagmiddag ( som alltid ja.. ). Därefter ska jag & Mamma köra till Ica Maxi & handla. Behöver fylla på med diverse saker. Det är väl ungefär det som står på schemat idag. Mkt intressant dag med andra ord..
Men, innan jag gör allt detta så hade jag verkligen behövt ringa min kusin. Känner att jag behöver få råd, & helt enkelt ngn som lyssnar på mig.

I morse när jag vaknade fick jag nästan panik. Gud vad jag saknade min M då. Saknade att bara kunna ta upp luren & ringa henne. Spy ut alla mina problem & ta emot hennes råd. Nu fick jag nöja mig med att smsa henne. Det är inte alls samma sak, men jag är glad för att hon fortf finns där för mig. Hon förstår mig på ett alldeles speciellt vis..

Igår då.. Som jag skrev så skulle jag hälsa på Spättan igår. Sagt & gjort. Som alltid roligt att träffa Spättan. Dock kunde jag inte stanna där så värst länge. Tydligen är jag lite allergisk mot katter. & med 5 katter så pallade inte mina ögon till sist. Jisses vad det kliade. Kliade så ögonen värkte & det såg ut ungefär som att jag varit på Kos i en vecka..
Fick en försenad julklapp av Spättan. Ett chokladfondue set.. gissa om jag är sugen på att använda det snarast då..
Kanske får göra det idag. Det är trots allt synd om mig idag.


Tänkte avsluta detta inlägg med en liten bild. Får se vad jag hittar här..



En sliten men lycklig Lotta njuter av livet på stranden i Key West.



Jag är trött på att cykla i uppförsbacke

när kommer det ett stup..?


Kommentarer
Postat av: Jenlen

Låter som en soft o trevlig söndag! skönt att bara ta det lugnt liksom.

Ja visst gör man fast på ett sätt när jag kom hem tyckte jag att det va så där men längtar mer nu när det gått ett tag!

2010-01-10 @ 13:26:33
URL: http://jenlen.blogg.se/
Postat av: madicken

Ångest är inge bra :c

2010-01-10 @ 16:48:40
URL: http://conler.blogg.se/
Postat av: madicken

Ja :(

2010-01-10 @ 20:18:19
URL: http://conler.blogg.se/
Postat av: Madicken

Alla tar ut det på olika sätt, jag tog ut det över mig själv helt enkelt.. man ska aldrig jämnföra känslor! Kram

2010-01-10 @ 20:30:26
URL: http://conler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0