Le Bitch!

Idag när jag bad om ledigt blev det, inte helt oväntat.. ett j*vla liv. Jag förstår det inte alltså. Samma visa varenda eviga år. Tänk om hon ngn gång skulle ta & förvåna en? Men inte då. Här kör vi på som vanligt. Medmänsklighet, förståelse.. vad är det? Nej, här finns det ingen förståelse what so ever för att vissa har ett liv utanför arbetet. Jag menar, alla kan faktiskt inte vara gifta med det företaget. ÅÅÅÅH! Bäst att jag slutar skriva nu. Blir såå himla irriterad bara jag tänker på det.
Le Bitch..!

Efter jobbet blev jag & Lillebror avsläppta hos Mormor för kvällsmat. Mys som alltid <3. Dock var dom inte det roligaste sällskapet mot slutet av besöket. En sovande Lillebror & en sovande Mormor. & en Lotta som var ganska så trött hon med..
Då bestämde jag mig för att ta & bege mig hemåt. Det var minsann inte alls skönt att gå hem i den kylan kan jag säga er.

Nu sitter jag här & ska snart hoppa ur mysisarna & i pyamasen. Imorron är det äntligen Fredag. Då ska jag dricka vin med Caroline.. & hennes man. Det ser vi fram emot.

Hade förövrigt en av de roligaste jobbebilturerna hem idag. Haha. Herregud säger jag bara. Hur desperat kan man vara för en cigg?
"-Jag kör av här mot Bjuv om du inte ger mig en cigg nu". Jisses. Som ett litet barn som vill ha godis. Tjat nonstop från Malmö till L-a.
Men ärligt talat så är jag så jäkla trött på den där respektlösa rökningen. Vad f*n hjälper det att rutan är nere? Inte annat än att man fryser. Man luktar rök & andas in den äckliga skiten varje dag. Passiv rökare ohyes.
Tycker det är riktigt vidrigt & respektlöst när man själv valt att inte röka. Jag vill inte förgifta min kropp med en massa skit bara för att du vill det. & ärligt talat.. kan man inte ens hålla sig i 30 min? Sjukt är vad det är.


Jaja, nog med gnäll nu. Hopp i pyamasen!

Kommentarer
Postat av: Jenlen

Hej..låter inte alls bra att du ine får ta ledigt från jobber eller helt knäppt så klart alla har rätt till det! samt rökning gillar ja inte alls heller o skulle inte heller vilja nån satt o rökte i min bil eller vem jag än åkte med! får ju respektera det! jaja hoppas annarsdet är bra med dig o att du får en bra hleg! skönt med fredag igen.

2010-01-08 @ 16:26:17
URL: http://jenlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0