Plötsligt var vi sju år igen.

Lördag. Har tagit det mkt lugnt. Ätit frukost & sett en utav filmerna jag hyrde igår. Nu sitter jag här & väntar på att mitt nagellack ska torka ( igen ja.. ). Sen får jag väl ta tag i denna dag lite mer. Duscha & städa är vad som står på schemat idag. Ikväll blir det middag hos familjen ( som alltid jaa.. ). Sen vet jag inte riktigt vad som händer. Väntar på svar på från Coffe. Förhoppningsvis ska vi leka & gå på bio ikväll, hoppas hoppas. Annars har jag nämligen ingen aning om vad jag ska hitta på..



En bild från USA ja. Här är vi i Darien. Jisses vad blek man var. Men vem bryr sig? Just denna dag var en sån där dag som var lite bättre & roligare än övriga dagar i Darien. Jag & Lillebror förvandlades återigen till små barn & vi hade en himla rolig & fin dag i "familjens" trädgård.

Det är fint att ha så många bilder från USA. Man behöver dessa vackra minnen. Speciellt nu när vintern ligger hårt om hjärtat.

Nej, dags att sluta nostalgitrippa. Ta tag i denna dag var det ja!


Kommentarer
Postat av: Jenlen

Härligt med minnen o bilder :)



Det som är bra med kalas är att man får äta en massa gott sen blir vi inte så många heller hos henne skönt!

Trevligt med bio, va kan det bli för film då?

2010-01-16 @ 13:19:57
URL: http://jenlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0