Trash goes Whitetrash.

Vaknade & mådde inte helt prima. En aning snurrig & det var inte utan att man blev lite yr när man stod i duschen & skulle bocka sig ner. Så kan det gå när man sätter i sig en flaska vin utan så mkt vatten till..
Hur som helst så var det en mkt trevlig kväll nere hos C&B. Så den där yrseln kunde nästan vara värt det. Som vanligt blev det en hel del skitsnack om old memories, men det blev även en del allvar. Det är det som är det fina med C, vi kan verkligen prata om allt. Så himlans skönt att få ventilera både de ena & det andra. Lilla Dramaqueen är så fin! ;)

Trots att jag var lite snurrig i skallen imorse så har jag idag faktiskt varit extremt flitig om jag får säga det själv. Började dagen med att frosta av frysen, fyfasen vad tråkigt.. men otroligt skönt nu när det är gjort. Känns även otroligt vuxet att skriva så. Däremellan har jag roat mig med att städa övriga lyan, samt att hänga upp mitt nya draperi från H&M. Blev allt mkt fint.


"-Detsamma snygging!". HAH. Är jag förvånad över att han kallar migg snygg eller? Jag menar, kolla bara här. HUR SÖT är man inte?
Haha. Nej vet ni vad. Denna bjuder jag på ( som vi bloggerskor brukar säga.. ). Blir det dagens bild, så blir det.
Jag i USA, såklart. Extremt trött & sliten på Sea World i Orlando. Lånade Böttes kepa & förvandlades från trash till White trash.


Tänk vilket mirakel smink kan göra ;)
Dags att kleta in det i huvdet nu.


Puss på er som fortf orkar kika in!


ÅH GUD VAD JAG SAKNAR USA!


Kommentarer
Postat av: Jenlen

Jag saknar också usa :)

Nepp detta är en samsung..

Jag färgade utväxten i förrgår skönt att få bort det mörka som kommer..



Ska du göra idag då?



2010-01-23 @ 15:26:43
URL: http://jenlen.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0