Ut med det gamla.

Sådärja. Nu ska jag alldeles strax ta & avsluta denna dag som jag till större del ägnat åt att städa ut julen. Jisses vad skönt det är när det är gjort. Jag älskar att plocka upp mina julsaker, tidigt & massor ska det vara. Jag älskar minst lika mkt att plocka ner det. Allt känns så mkt "renare" & fräschare när allt plotter är borta. Så jag är nöjd med dagens insats.
Försökte mig även på att hitta en resa till Sthlm. Gick sådär & jag har nog haft ca 17 samtal med Mamma idag. Nu har tydligen Lillebror hittat resa till ett vettigt pris. Tog honom ett par minuter. Såklart. Så imorgon är det jag som får kissass & fjäska till mig lite ledighet. I SO need Sthlm liksom!

Igår fyllde förresten min kära Pappa år. Det måste absolut nämnas eftersom han är den bästa! <3. Jag var inte på ngt vidare humör & tydligen använder inte min Pappa parfym. Men jag hoppas att han blev nöjd med sin dag trots detta.
Kanske får jag gottgöra honom & köpa ngt åt honom som han faktiskt använder då. Typ? Jag får fundera.

Nu ska jag iaf sluta fundera & ta & bädda ner mig ist. Dags att lägga sig i tid inför en jobbedag. Har varit dåligt med det denna vecka..


Så godnatt nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0