Wheel of fortune.

Det är vackert att du är där & saknar mig
Jag är här & saknar dig.

Saknaden är vacker
samtidigt som den kan vara så oerhört smärtsam.


Jag är även saknad som bästis. Det är vackert det med. Både att vara saknad, samt att få vara någons bästis.
En allra bästa vän.

Tänk att visa människors värde förstår man inte fullt ut förrän att dom har lämnat en. Det är då man inser vad den där personen verkligen betyder för en. Precis som du min vän. Jag saknar dig. Jag saknar dig för att du faktiskt förstår mig.
& jag saknar alltid dig lite extra när jag har mitt fina armband på mig. M my beloved M.



Nu ringde Pappa nyss & sa att Lyckohjulet återigen är tillbaka på trean. Haha. Vilken nostalgitripp. Det måste man ju se! Undrar om dom klappar lika mkt nu som dom gjorde när jag var liten..

Kommentarer
Postat av: Jenny

jag såg det nyss när ja zappa att det va lyckohjulet, minns inte att det gick förr, vilket dåligt minne man har då :/



Mm samma här nu, känns som det är mest blask ute nu, jobbigt för mig att cykla eftersom jag inte har ngt körkort så måste jag det för att komma till jobbet..

Hoppas du haft en bra dag!

2010-01-19 @ 20:03:48
URL: http://jenlen.blogg.se/
Postat av: Emma

sv: nej, det är inte så lätt som de kan se ut, haha:D

2010-01-19 @ 21:52:01
URL: http://violets.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0