White fingertips.

Sitter här med mina vitmålade naglar. Kan inte bestämma mig för om jag gillar det eller om det bara ser ut som Tippex? Jag var iaf trött på svart & rött. Naglarna blir så extremt förstörda av röda nagellack.. & svart ser bara så deppigt ut. Så vitt fick det bli. Jag tror faktiskt att jag gillar det.

Annars? Just another day in paradise. Eller ja, en helt vanlig dag på jobbet då. Faktiskt helt utan drama. Så kanske den inte var så vanlig trots allt?
Efter jobbet har jag roat mig med att inte göra speciellt mkt alls. Råkade visst fastna här.. det har ju aldrig hänt förr.
Om en halvtimme blir det CSI. Får se om man lyckas hålla sig vaken genom hela programmet. Hur trött kan en människa vara? Men, sen sover jag aldrig en hel natt heller. Vaknar minst 3 ggr. Snurrar runt. Dricker. Kissar. Vaknar av att jag är alldeles genomsvettig, men inte varm.. kallsvettig? What's up with that undrar jag..? Bara vidrigt & läskigt liksom.

Det är iaf Torsdag idag. Om ni nu inte visste det redan. Detta innebär då.. att det är Fredag imorron, sweet! Det ska jag nog fira med godis, känner redan hur jag längtar..
På kvällen blir det middag & mys med Mamma skulle jag tro. Men, denna ggn ska jag vakta min tunga. Sist så hånade jag Mamma för att hon alltid somnar så tidigt. Vad hände? Jag somnade på soffan ngn minut efter 20.. Så går det när man är ond mot sin Mor!
Hade tänkt asa med mig mina kläder från H&M så Mamma kan få se & hjälpa mig med hur jag ska göra.
Lär bli skillnad när man provar dem med ett nytt ansikte på..


Nej nu ska jag avrunda här. Måste ju hinna med att borsta gaddar & dylikt innan man däckar i soffan.


Mina fingertoppar skulle
leka med din hud
leta sig in under skinnet
för det är där du bor
Under mitt skinn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0