Enjoy it cupcakes.

Måndag. Idag har det kortfattat varit olidligt varmt. Jag har svettats som en gris & mina arbetskläder har skavt mot huden så fuktiga dom har varit. Har inte precis känt mig som den fräschaste tjejen på denna jord.
I morgon blir det jag som struntar i klädkoden & kör på mina egna käder. Punkt slut.
Efter jobbet blev jag bjuden på mat av Mamma. Perfekt. Vem orkar så & steka i denna hettan liksom?

Annars ser jag fram emot att enbart jobba 3 dagar till. 3 olidliga dagar & sen är det semester. Hurra hurra hurra!
Det jag ser fram emot allra mest är att slippa bli väckt utav klockan. Hatar den.

För övrigt händer det inte så mycket. Vem orkar ställa till med en massa i denna värmen liksom?


Tänker spendera resten av kvällen åt att duscha, & ja.. inte göra så mkt mer.

Njut nu av hettan cupcakes!


På Torsdag vänner, då säger jag skål!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0