Exorcisten.

Onsdag. 1 dag kvar till semester. Hur ljuvligt? En enda dag till som klockan ska ringa. Tänk att få vakna upp utan att känna ångesten krypa i hela kroppen på en. Att slippa gå de tunga stegen från bussen till kontoret. Med friterad mat & piss-doft som sticker i näsan på en. Usch. Jag tror inte ni förstår hur ljuvligt det ska bli.

Idag blev jag kallad Exorcisten. & för detta borde jag söka hjälp. Okej? Så för att man inte är happy happy happy på morgonen så ska man söka hjälp? Det kan inte vara så simpelt att man helt enkelt låter mig vara istället? Nejdå, här ska det trugas. Så, det blev lite fight i bilen på väg in till stan. Skönt det, slapp man höra malandet hela dagen. & att du bara ens tror att du kan påverka hur jag arbetar & när vi är inne? Hell no. Här är det jag som bestämmer.
Imorgon slipper jag iaf jobba med, ja vad ska jag kalla honom? Jag väljer inget alls, fast jag skulle kunna komma på minst 100 elaka namn..

Mina tanter kommer iaf att sakna mig. Naw. Vad dom är söta när dom säger så där.
"-Jaha men då vill jag inte ha städat nästa gång".
"-Men du kommer väll tillbaka till mig?"
"-En månad, det är länge. Jag kommer att sakna dig".

Fick mig minsann en kram också. Söta.

Nej nu ska jag ta tag i det som står på schemat för dagen; STÄDA. Suck suck suck.


Men glöm inte.. 1 DAG KVAR!




Me and my Angeliques. VACKRA ni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0