Kiwi & Mango på besök.

Här sitter jag. Ute är vädret sisådär. Man skulle kanske kunna sätta sig på balkongen & sola, om man orkade, vilket jag inte gör. Dessutom har jag faktiskt annat att roa mig med idag. Idag har jag nämligen fått besök av två små & mkt söta djur. Kiwi & Mango. Dessa två små sötnosar är inget mindre än 2 små Chihuahuor. Ni som känner mig vet ju att jag tycker detta är vääärldens sötaste små djur, så jag klagar absolut inte på att jag sitter här.
De ena, minstingen, är ett riktigt litet busfrö. Åh, dessa små hårbollar. Så härligt det låter att höra hur dom tassar runt här. Tänk om man hade haft tid med att ha en egen, men man får inse sin begränsning, det går helt enkelt inte.
Därför passar det ju bra att jag kan få låna dessa 2 små busar.

Imorgon hoppas jag på sol sol sol. Då ska jag, Coffe & Angelica på utflykt. Vart vet jag inte än, det får vi helt enkelt se imorron. Dock kan jag inte bada. Men, jag hoppas på sol iaf.. så man kan få lite färg, & man kan ju alltid doppa fötterna.

Ikväll blir det nog bara till att se en film, om inte C&B har tid med mig vill säga. Vill ju hinna träffa dom innan jag åker.


Nej nu ska jag gå & se vad dom små liven har för sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0