Kom ihåg mig då.

Söndag. Idag är det tänkt att jag ska göra ett besök hos Spättan. Förväntar mig poolhäng, så det ska bli fint. Därefter är det tänkt att jag ska bege mig till C&B för att planera vår kommande Tivoli-tripp. Men, innan allt detta ska jag hem till familjen & äta grillade hamburgare.. Hur gott?

För övrigt har jag haft en helt ljuvlig helg. I Fredags var det häng & mys i Folkets Park i Malmö, därefter blev det Debaser. Kvällen avslutades med att 5 tjejer klämde in sig i ett litet rum & hade sleepover hos Emmie. Mys.
Lördagen
bjöd på snål-konsert & picknick utanför Winnerbäck på Citadellet. Där satt vi i flera timmar & bara hade det bra. Mys mys mys. Kvällen avslutades på Inferno & sist Tages, där jag mötte upp min älskade Fru! "-Vi ska bara ta det lugnt idag".. Pfft!
Det var hur som helt enkelt en ljuvlig kväll. Ja, en ljuvlig helg helt enkelt.

"-Mina 2 öl väger mer än vad du gör". Som vanligt fortsätter jag bara att gå. Det gäller att hålla huvudet högt.

För övrigt tycker jag denna är bra; "-Du ser trött ut" "-Ja, & du ser hungrig ut". Hahaha. Då skrattade vi Skinnybitches.


Nä, nu säger vi punkt för denna gången. Så hörs vi när vi hörs.


Nu har jag bara 4 dagar kvar till semester..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0