Meningslösa ord.

Gud vad man blir förvirrad på dagarna när man har semester. Men, idag är det väl Onsdag? Jo. Idag har jag hitintills hunnit med att tvätta, färga ögonfransarna, samt gått en liten runda i stan. Med betoning på liten. Fick iaf med mig en ny bikini ( 29 kr per del, det tackar vi för..! ) samt ett vitt nagellack.. Hello Tippex!

Vädret är lite lurigt idag. Sol? Inte sol? Min hud skulle faktiskt må bra av att solen håller sig borta idag. Blev lite för mkt av den varan igår. Men gud vad skönt det var att ligga på stranden & bara njuta.

Känner att jag inte har så mkt att berätta om här i bloggen längre. Det händer inget spec roligt & mina känslor orkar jag helt enkelt inte dela med mig av här längre.
Så varför fortsätter jag då att blogga & skriva dessa meningslösa inlägg? You tell me..

Nästa vecka åker jag & Kusse till Korfu.. Hur nice?


Jag känner att jag behöver ngt nytt i mitt liv
ngt stort
en förändring.


& man känner när det tar slut.

Kommentarer
Postat av: Kära kusin

Yeah snart bär de av så himla fint... Längtar så, ligga pall i en vecka... så vila du din lilla kropp så vi kan mysa en vecka sen, utan burned skinn... Love you girl...

2010-07-21 @ 13:55:44
Postat av: Camme

Tjohoo... allt bra i sommarvärmen? Hoppas du njuter av semestern :) jag har varit blogglös ett tag nu. jag gillar starkt priset på din nya bikini...

2010-07-21 @ 14:55:21
URL: http://cammeee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0