Shopping för själen.

Sådärja. Då har man fått även denna dagen att gå. Ja, nu ska vi inte vara såna, det är allt ett par timmar kvar på denna dag. Dom hade jag tänkt spendera här, i min soffa. Jag behöver inte äventyr all the time, ibland kan det vara skönt att bara få ta det lite lugnt. Kolla på ngt skräp på teve & bara vara.

Kan jag minsann behöva efter denna tur jag & min kära Mamma begav oss ut på idag. Eftersom att solen var lite kinkig idag så bestämde vi oss för att ta bilen & köra en runda, så det gjorde vi. Vi började i Borgeby. Där handlade vi kryddor.Vilket paradis, I must say! Tror Mamma är sjukt nöjd som fått mig till att gilla det stället. Jag tror att man är vuxen om man blir alldeles lycklig & till sig av att gå i en affär som säljer kryddor ( & en massa annat gott. ).. Så det blir definitivt ett besök dit igen.
Därefter begav vi oss till Burlöv Center där vi började med att äta lunch, för att sedan spatsera runt & kika i affärer. 2 neccesärer, ett supersött linne ( typiskt Lotta-linne.. I LOVE! ), ett armband med ett tillhörande halsband för 19 respektive 29 kr ( återigen.. ÄLSKA GINA! ), samt.. ÄNTLIGEN ett par nya flip-flops. Ett enda par stod där kvar. Mkt söta & 'Lottiga' ( dom med.. ), halva priset på dom.. tackar! Man har allt gjort ett & annat fynd idag va. Sånt gillar jag.
När vi körde hem började vi med att köra fel, sällan på den! Till slut kom vi iaf till Nova ( jo vi skulle plötsligt dit med.. ) & sist, men inte minst.. Center Syd. VAD GÖR MAN INTE FÖR ATT MAMMA SKA FÅ TAG I ETT LINNE? Som hon iaf inte fick tag i..
Just det, vi var en runda i Borgeby, igen, eftersom att Mamma skulle lämna tillbaka ett par skor hon köpt ett par timmar innan..

Oj. Mkt text där. Det var iaf en braa dag. När vi kom hem bjöds det på middag & jag fick en fin ring av Mamma, tack finaste du! Samt fick jag låna världens vackraste halsband. Precious.

Försöker styra upp lek med Coffe, men han är som vanligt seeeeg. Mina favvisar C&B är sjuknosar. Stackars. Såå jag får hänga på min Kusse imon igen. Playan it is! Om vädret tillåter vill säga.
På kvällen tänkte jag gå hem & busa med lilla Michaela. Sötaste lilla ungen!

Annat jag tänkt hinna med under semestern är träffa my precious Mazarin, träffa Stuvade Mackisen & hennes lilla bus, en sväng till Skäralid & Haggan, ett besök hos Spättsons & så vill jag såklart att mina bästa ska bli friska så vi kan leka spöklekar + att den där Coffe gärna får svara så vi kan hitta på ngt.
& SÅKLART.. träffa dom där ursöta vovvarna. Det måste jag ta tag i en dag, snarast.. så att dom förstår att jag menar allvar.


OJ vad jag bloggat mkt nu. Nu har ni så att ni klarar er ett tag kids.

Dags att tända ljus & mysa. Jo, man gör det på sommaren också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0