En plats i solen.

Lyssnar på Kents senaste skiva. & nu ska jag göra ett erkännande. Jag tycker, änslånge, att den år sädår. Alltså, misstolka inte mig nu. Kent är alltid bra. Men, den är inte sådär sjukligt bra som jag brukar tycka att dom är. Likaså med förra skivan, den gav mig aldrig riktigt det där WOW:et. Kanske måste dom lyssnas mer på?
Men jag vill ju att det bara ska säga PANG. Rakt in i hjärtat.

Ungefär som om man skulle bli sådär galet kär.
Crash Boom Bang. Hela hjärtat hoppar ur bröstkorgen & man kan inte andas.

För övrigt är jag glad. Glad av solens strålar som värmer en trött vinterhy. Trötta ögon piggnar till & leendet försöker att spela i mitt ansikte.


Ska vi äta mjukglass som smälter alldeles för snabbt
det rinner längs min hand
& du bara ler.


Jag minns hur det känns den där första sekunden då jag får andas in dig.
Om jag kunnat hade jag sparat den doften
den känslan
i en burk.


Har skött mina sysslor idag. Good for me. Men, jag får dock inte tag i Mazarin, & eftersom jag vet hur vi brukar vara så blir jag nu osäker.. blir det av imorron?

Tänker på folk som har det jobbigt. Folk jag inte ens känner. Ibland är det jobbigt att avra en känslomänniska.



Tänkte avsluta detta inlägg med att dela med mig av ett sms jag fick av Mamma idag, sjukt kul, enligt mig då.
"Har just nu lekt hund. Toan var så hög så att jag fick lyfta på benet för att kunna gå på toa. För att slippa sitta ned på toan"

Mamma
är i Frankrike & når visst inte upp till toan. Haha. Söta lilla Mamma.
& nu har vi ju även förklaringen till varför Lillebror åt tårta som en hund i Fredags.
Pappa ska paddla till ett slott.
Gotta' love my family! <3


Vi skålar i ChampagneWaldorfs. Jag kan tjata om denna resa hur mkt som helst. Jag kommer ändå aldrig att kunna sätta ord på dom känslor som bubblar upp inom mig när minns tillbaka. Älskade älskade ni. Ingen annan hade kunnat ge mig lika vackra minnen som ni gjorde. Om jag hade haft råd hade jag köpt champagne & skålat för er varje dag. För att ni är så otroligt fina. Äkta. Bästa bästa ni. Ord kommer aldrig kunna beskriva hur mkt ni betyder för mig <3. Vackra minnen som sparas i hjärtat & själen.


Kommentarer
Postat av: Amis

Fin blogg =)

2010-07-02 @ 13:40:10
URL: http://www.metrobloggen.se/amis

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0