Ensamma hjärtan slår långsamma slag.

Okej okej Kusse. Correction på förra inlägget; När jag var ute i FREDAGS. Inte lätt & bli gammal vettu. You'll see.


Annars så är det en sådan dag då jag har lite ont i hjärtat. Ni vet när hjärtat känner sig så där ensamt. Det slår inte lika många slag för det vet att det aldrig kommer att få slå i takt med ditt. Aldrig för alltid.
Det gör ont.

Jag vill bara att du ska känna hur mitt hjärta pulserar. Jag vill att du ska behålla det i ditt hjärta.
För det är vackert.

Tror ni att man kan gråta utan att det faller tårar?
Det vet jag att man kan.


Vem ska rädda min ensamma själ
vem ska kyssa bort ensamma nätter?




Grekland ljuva Grekland. Mitt hjärta behöver dig.
Sol, värme, strand, bad, god mat, god dryck & fint sällskap.

Kommentarer
Postat av: Kära kusin

Ohh fan va jag längtar... Vill dit nu, korfu snart tar vi över... Hoppas på en o annan snygg grek;) Ta me dig kammen kusse...;)

2010-06-14 @ 21:44:56
Postat av: jenlen

Åh va härlig bild, snygg bikinin såg ut. Jag ska för första ggn till grekland första veckan i september med mina vänner ska bli kul.



2010-06-14 @ 22:20:49
URL: http://jenlen.blogg.se/
Postat av: Sandra

Åååh underbara Grekland! Jag kom precis hem från Kreta..

2010-06-27 @ 16:14:26
URL: http://sandraevaldsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0