Glad Midsommar sweethearts.

Igår; Hängde nere vid venbåtarna. Satt på asfalten & drack cider & bara tjötade. Ljuvligt. Därefter blev det två glas roséInferno. Fick en beundrare som skålade & bjöd på Sambucca. Utan att säga ett enda ord. Tack, men nejtack. I'm such a bitch sometimes..
Cyklade hem & sussade sött.

Idag; Vaknade & såg att solen försvunnit. Jag är inte det minsta förvånad. Det är trots allt midsommar. Har spenderat förmiddagen med att packa. Har en sån där olustig känsla av att jag har glömt något. Men, vad kan det vara? Hur som helst så överlever jag nu. Det är ju bara en dag på Ven. Eller ett dygn för att vara exakt.
Det är alltså där jag kommer att fira min midsommar. På den vackra ön Ven. Var år sedan jag var där sist. Säkert 10 år sedan, om det räcker.
Ska iaf bli fint. Traditionell midsommar, för första ggn på evigheter. Nu hoppas jag bara på lite finare väder.. sol tack!

Ska inte låta några dumma tankar ta över i mitt huvud idag. Idag ska bli en bra dag. Punkt.
Innerst inne vet jag att jag är värd något så mycket bättre. Du kan aldrig göra mig hel.


Trevlig Midsommar allihopa!
Nu åker jag till Ven.




Boknörden på väg hem från Zante.

Kommentarer
Postat av: Jen

Trevligt med traditionell midsommarfirande har ja också vart på idag..vi har haft underbart väder lite blåst fast helt ok ist för regn..hoppas du får en fortsatt bra dag och helg!

2010-06-25 @ 17:41:15
URL: http://jenlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0