Hej lilla vargunge.

Jag är hungrig som en varg. Inte som en liten vargunge, utan som en fullvuxen varg. Så innan jag fåt mat i magen är det inte så mkt annat jag kan koncentrera mig på. Tur då att jag har en gratäng som väntar i ugnen.
"-Va, lagar du mat? Det var inte igår". Var Kusses svar på när jag berättade vad jag gjorde. Men va? Jag som lagar mat hur ofta som helst..
Efter maten måste jag städa, hur kul? Inte alls. Sen blir det nog bara till att däcka i soffan.

På tåget hem var jag så där trött igen. Ni vet så där trött att man faktiskt önskar att ens station inte ska vara redan. Konstigt formulerad mening. Men ni förstår? Man är helt enkelt så trött att man helst hade velat sitta kvar.

Nej nu får jag skärpa mig, vem vill läsa detta sketna inlägg? Hello NO LIFE liksom!


Hört på bussen hem;
"-Ska du festa idag?
-DU MANNEN jag festar vaaarje dag!".
Ohyes. Mkt tuffa mannen på min bussen..

Kollar gratängen ist, typ höjdpunkten denna dag..


Jag & Bror. Miami Beach. Say no more..


Kommentarer
Postat av: Camme

Hej hej å hå! Jag instämmer och tycker du är värd detsamma och mycket mer.snart är det semester för dig wihoo. Det är väl klart att jag följer dig, kommer dock inte riktigt ihåg hur jag trillade in här i första laget. Joo, vuxna å vuxna. Äsch tycker att vi blir vuxna när vi är redo. Jag tycker fortfarande om att dansa natten lång och spexa till det. sånt kan man inte riktigt göra som vuxen. Och du... man är bara så gammal man känner sig. Å ser ut givetvis. vi är unga å glada ett tag till, så då är vi 18 & 20 eller hur var det nu ;)

2010-06-10 @ 14:11:25
URL: http://cammeee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0