Hela världen är upp & ner.

Helgen som gått har varit bra, trots vissa incidenter..
I Fredags var det lite party med några girls, därefter blev det stan. Både Inferno & Tages minsann. Var inte igår.
I Lördags var det kalas & sen blev det lite vin hos Kusin, därefter var jag en duktig kicka & körde hem, medans de övriga två åkte ner i stan. Jag orkade helt enkelt inte det. Tittade ist på teve & satte mig & läste tills ögonen gick i kors. Sen somnade jag gott, men drömde hiskeliga mardrömmar.

Idag klev jag ur sängen runt 09. Har städat till fiskarna, annars har jag inte gjort så mkt. Men så ska det vara idag, ska ha en riktig slappedag idag hade jag tänkt mig. Ska inte ens kliva ut genom dörren. Om man inte räknar balkongen då..
Det känns bra, det är trots allt lite höstväder ute.

Annars? Känns som att man växt ifrån vissa människor. Jag tror aldrig att vi kommer att kunna hitta tillbaka till det vi en gång var, för vi kan aldrig bli det igen.
Du & Jag är inte längre Vi.
Jag pratar om vänskap vänner.
& jag kommer nog aldrig att sakna dig på samma vis..


Vad gäller andra människor så kommer heller aldrig dom kunna återta den platsen i mitt hjärta. För jag vill inte ha dig där. Det känns skönt att för en gångs skull vara den som styr spelet.

Men visst saknar jag, oj vad jag saknar..

Mazarin kommer snart hem. Jag önskar att det vore under andra omständigheter, det önskar jag mer än ngt annat. Fina människa. Men trots detta så ska det bli så skönt att ha henne lite närmre.. eller mkt närme blir det ju, trots att hon bor på lanned numer ;)



Jo jag vet, denna bild är upp & ner. Men det ska den vara.
Denna bild skickade vi till Lillebror då han var i USA;
"-Hela världen är upp & ner utan dig här".
VAD jag har saknat den ungen..


Så sätter jag punkt för detta, lite lätt röriga inlägg..?

Kommentarer
Postat av: Jenlen

Visst kan man inte göra de,kollat hela helgen på satc Love it! Visst är de så att mm växer ifrån folk,vänner osv de är ja ofta med om tyvärr på ett sätt men vissa hittar man nog tillbaks till och vissa inte..

2010-06-13 @ 14:19:02
URL: http://jenlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0