Killing me softly.

Denna dagen har väl varit ungefär som gårdagen. Otroligt ogivande. Jag tror att jag kommer att bli knäpp innan denna tid är över. Rädd för sin egen skugga? Jag skulle tro det. Sen när man märker att människan oftast inte förstår ett dyft av vad man nyss sagt, ja, då är det också ganska så jobbigt.. Åhå.
Att ovanpå denna otroligt trista 'arbetsmiljö' tvingas pendla är bara pricken över i:et. & då menar jag inte i en positiv bemärkelse..
Det enda positiva denna dag var nog att min Chef är schysst & låter mig ta en tidigare buss om jag hinner in tills dess. Det tackar jag för!
 
Fick en liten flashback till Q-tiden när jag satt på bussen mot tåget i eftermiddags. En tjej klev på & doftade Ralph Laurens Romance. Är ni oxå såna som kopplar en viss doft till en massa minnen?
Just den parfymen är för mig Q. Galna, roliga, härliga, totalt utflippade kvällar i Hbg. Oftast i sällskap av min kära Misan. Jag fattar inte hur vi orkade. Vi var där VARJE helg. Oftast var vi luspanka. Men vad gjorde väl det? Vi lyckades alltid klara oss..
Har så otroligt många roliga minnen därifrån. Vilken liten partysessa man har varit.
Så idag satt jag på bussen & nostalgitrippade. Tänke på mig, Misan & Q. Q finns inte längre, men det gör Misan. För oavsett hur lång tid det tar mellan gångerna så är hon en sån som alltid finns där. Min första bästa vän. Tänk Misan, 24 år nu.. Hajar du? 24 ÅR? :D
Älskar dig vännen <3.

Sen jag kom hem har jag roat mig med att tvätta. Sådär skoj va. Det är väl vad jag ska fortsätta att roa mig med idag. Tvätta, duscha, fixa naglar, bädda rent, teve?, läsa, sova.
OH WHAT A LOVELY LIFE!


Avrundar dagens tråk med.. Just det!


Det blir mkt sommar & Grekland nuförtiden!

Kommentarer
Postat av: Misan

Jo jag har också otroligt många fina och utflippade minnen från Q-tiden :) Heeelt sjukt



Ja jisses vad åren har gått...24år...helt galet lång tid. Kram <3

2010-06-01 @ 20:03:33
Postat av: Camme

Hej lotta! Har du också vackert väder i L-a? Jag vet inte riktigt om jag har svarat på din senaste kommentar eller om jag endast tänkte det. förvirrad elelr vad? Men karnevalen var helt underbar. Bra sliten efteråt. allt är toppen med mig, underbart att våren äntligen tittat fram. Då kan jag jobba vidare på den underbara färgen jag fick under lundakarnevalen. 7 timmar i solen och nog hade jag en liten vit rand från linnet & klockan. Hur är allt med Lotta? har hon fått nytt jobb?

2010-06-03 @ 14:39:26
URL: http://cammeee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0