Miami Beach raring.

Om jag skulle skriva ngt idag skulle det bara bli gnäll. Nej, inte om mitt jobb. Idag hade jag isf gnällt på Skånetrafiken. Jag hade inte varit nådig. Men, vi hoppar det.
Vem tusan orkar höra på en gnällig Lotta?

Annars har jag nog inte så mkt att tillägga. Väntar på att mina neonrosa ( gräsliga enligt Mamma, ( & säkert många fler.. ) naglar ska torka.
Mina tanter & gubbar verkar iaf gilla mig extramkt nu. Det lovprisas till höger & vänster & det är knappt man får ta semester. Söta små liv.
Det är trots allt dom som gör att man orkar med dagarna. Vissa kan vara hemska, men större delen är faktiskt himlans söta. Man får en helt enorm uppskattning. Det är den som gör hela jobbet.
Hade det inte varit för att man får göra så mkt skitgöra ( bokstavligt talat också.. ) så hade jag absolut kunnat tänka mig att börja jobba inom hemtjänsten.

Tänk att du kan göra någons dag bara genom att ge dom lite tid & några vänliga ord.

Oops nu kom jag av mig. Skulle ju inte ens blogga idag.
Så nu avrundar vi;


Jag på Miami Beach. Inuti denna jättepåse ligger en liten supersnygg bikini.
Saknar Miami & längtar efter att få börja använda den lilla raringen.

Kommentarer
Postat av: Camme

Hej du! Med mig är det toppenbra. I think I'm high on life, mycket får nog herr sol cred för hihi. Snart sommarlov, sen blir detta nog min slappaste sommar sen jag var sisådär 13 år eller ngt haha. Har inget sommarjobb, men ska ta två sommarkurser så jag slipper svälta. Annars är jag i full sjå med att planera min 25-årsfest. Låter helt galet att vara 25. är det inte nu man ska vara vuxen? Jag kom just på att det är nog ung ett år sen jag började följa din blogg. hujjeda mig vilka goa skratt du ger mig ibland med dina små anekdoter ;) Jag tycker att du ska njuta av herr sol & helg. för det är du värd.

2010-06-04 @ 00:44:29
URL: http://cammeee.blogg.se/
Postat av: Leia ♥

Trafiken kan vara riktigt jobbig :S

2010-06-04 @ 21:18:55
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0