My fab week.

Tänkte vara lite fab & köra veckans schema.

Detta händer alltså i veckan, ah förutom jobb då;


Tisdag: Städa & kanske handla? Mer fab än så blir det nog inte den dagen.
Onsdag: Bio med Mazarin. Äntligen ska jag få se SATC 2. Men FRAMFÖRALLT.. äntligen ska jag få träffa min fina Mazarin. S o m jag saknat den vackra människan.
Torsdag: Köttbullsmiddag hos Mormor med Lillebror. Finns helt ärligt inget godare än det. Lovely!
Fredag: Nothing planned. Kanske ett glas på ngn uteservering?
Lördag: Hälsa på min fina Misan & hennes lilla Charmtroll på dagen. Det var ju pinsamt längesedan vi sågs nu.. På kvällen blir det Grillkväll i Sessans lilla palats.
Söndag: Bara vara. Kanske lägga sig & sola någonstans, om vädret tillåter.

Måste även hinna med att fixa en present till Mamma. Eller det kanske Lillebror ska fixa denna ggn? HAHAHAHAHAHA. Jag är ju hysteriskt rolig!


Nu blir det snart CSI. 
Ska för övrigt gå & lägga mig med blött hår. Den ni. Lär ju knappt bli vettskrämd av pudeln som kommer att möta mig i spegeln i morrnbitti..

Punkt för idag tror jag.

Kommentarer
Postat av: aye

Hejhej^^

Fin blogg du har :D Kicka gärna in i min och säg vad du tycker om mitt nya inköp.

Ha en fortsatt treblig dag Kram//Ayealfayadh.devote.se

http://ayealfayadh.devote.se/blogs/5187143/en-snabb-runda.htm#WriteComment

2010-06-29 @ 13:26:04
URL: http://ayealfayadh.devote.se
Postat av: caroline

så sjukt fin du är på profilbilden!

2010-06-29 @ 14:38:33
URL: http://carolineklund.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0